MoveSmart Platform
De MoveSmart-technologie koppelt machines van TYROLIT voor het eerst aan het internet. Met uw hulp worden de actuele gebruikersgegevens van de machine direct op de bouwplaats verzameld en zijn deze via verschillende eindapparaten in te zien.
De cloudtechnologie is ontwikkeld in samenwerking met de Oostenrijkse startup ToolSense en biedt zowel gebruikers als ondernemers belangrijke bedrijfs- en gebruikersgegevens, zodat de machine optimaal kan worden benut. Bedrijfstijden, foutmeldingen en noodzakelijke software-updates zijn bijvoorbeeld altijd en overal op te vragen.
Zo kan er beter en realistischer worden gepland en kunt u rendabeler en sneller handelen op basis van werkelijke gegevens.
Wie zijn machine kent, kan deze ook beter inzetten. Met de MoveSmart-technologie van TYROLIT krijgt u inzicht in de huidige toestand van de machine, de locatie van de machine, een aanduiding van storingsoorzaken en snelle hulp bij het verhelpen van storingen. Bovendien biedt MoveSmart uiteenlopende statistieken, zoals looptijd-, toepassings- en serviceweergaven, contractstatus, gebruiksplanning, machineparkplanning en nog veel meer.
Bij het starten van een service-aanvraag voor uw machine blijft u altijd over de status van uw service-ticket geïnformeerd.
De lokaliseringsdienst duidt bij uitval de volgende machine in de eigen pool aan. Bij diefstal kan de locatie exact worden bepaald.
Via een storingsanalyse en ondersteuning binnen de app kunnen storingen meteen op de bouwplaats worden verholpen. De verzamelde gegevens helpen bij het sneller herkennen en verhelpen van eventuele problemen.
Het toevoegen van niet-TYROLIT of niet-loT-producten is mogelijk, wat de volledige controle over de hele vloot mogelijk maakt.
*Geïnstalleerde loT-module noodzakelijk
Vind de beschrijvingen van storingen en de oplossingen voor het verhelpen van storingen in de app. De melding van uw problemen direct van uw bouwplaats helpt ons om uw behoeften te begrijpen.
Boek uw volgende service direct vanuit de app en geef ons de benodigde informatie door. Dit helpt ons om sneller te reageren en geeft ons de mogelijkheid om u over de status van uw aangemaakte service-aanvraag op de hoogte te houden.
Uw overzicht van service-aanvragen. Het ticket-gedeelte in het MoveSmart Webfront-End biedt een overzicht van uw service-aanvragen. Houd deze in het oog en controleer de status van uw machineservices. Bijkomend wordt het service-ticket aan uw machinegeschiedenis toegevoegd. Zo verkrijgt u een volledige documentatie over de gehele levensduur van de machine.