De toekomst begint nu

 

De MoveSmart-technologie koppelt machines van TYROLIT voor het eerst aan het internet. Met uw hulp worden de actuele gebruikersgegevens van de machine direct op de bouwplaats verzameld en zijn deze via verschillende eindapparaten in te zien.

De cloudtechnologie is ontwikkeld in samenwerking met de Oostenrijkse startup ToolSense en biedt zowel gebruikers als ondernemers belangrijke bedrijfs- en gebruikersgegevens, zodat de machine optimaal kan worden benut. Bedrijfstijden, foutmeldingen en noodzakelijke software-updates zijn bijvoorbeeld altijd en overal op te vragen.

Zo kan er beter en realistischer worden gepland en kunt u rendabeler en sneller handelen op basis van werkelijke gegevens. 

Seperator 01

MoveSmart maakt het mogelijk

 

Wie zijn machine kent, kan deze ook beter inzetten. Met de MoveSmart-technologie van TYROLIT krijgt u inzicht in de huidige toestand van de machine, de locatie van de machine, een aanduiding van storingsoorzaken en snelle hulp bij het verhelpen van storingen. Bovendien biedt MoveSmart uiteenlopende statistieken, zoals looptijd-, toepassings- en serviceweergaven, contractstatus, gebruiksplanning, machineparkplanning en nog veel meer.

Bij het starten van een service-aanvraag voor uw machine blijft u altijd over de status van uw service-ticket geïnformeerd.

Betere planning, hogere productiviteit,
lagere kosten

Hogere productiviteit

Dankzij alle machine- en gebruikersgegevens kunt u het gebruik beter en efficiënter inplannen.

Minder uitvaltijden

De gebruiks- en onderhoudsplanning op basis van werkelijke gegevens beperkt uitvaltijden tot een minimum.

Doelgerichte productontwikkeling

De ontwikkeling van de machines wordt nog meer afgestemd op de gebruikers.

Lokaliseringsgegevens

De lokaliseringsdienst duidt bij uitval de volgende machine in de eigen pool aan. Bij diefstal kan de locatie exact worden bepaald.

Gebruiksstatistieken

MoveSmart geeft met slechts een paar klikken inzicht in het toepassingsbereik en het soort gebruik van de machine, zodat deze efficiënter kan worden ingezet op de bouwplaats.

Servicecontrole

Onderhoud en updates vinden tijdig plaats en zijn beter in te plannen. Serviceafspraken kunnen efficiënt online worden geboekt en de looptijden van servicecontracten zijn altijd in te zien.

Lagere kosten

De kosten worden verlaagd dankzij tijdige service, betere gebruiksplanning en het verhelpen van storingen op locatie.

Verbeterde machineveiligheid

Machines worden continu gecontroleerd op belangrijke updates en tijdig onderhouden.

Online Support

Naast de online storingsweergave kunt u gebruiksaanwijzingen en veiligheidsinstructies eenvoudig online opzoeken.

Sneller verhelpen van storingen

Via een storingsanalyse en ondersteuning binnen de app kunnen storingen meteen op de bouwplaats worden verholpen. De verzamelde gegevens helpen bij het sneller herkennen en verhelpen van eventuele problemen.

Open platform

Het toevoegen van niet-TYROLIT of niet-loT-producten is mogelijk, wat de volledige controle over de hele vloot mogelijk maakt.

Seperator 02

Optimale inzetplanning en maximale effectiviteit

Vermogensbeheer

  • Inventarislijst
  • Inventarisering van machines van derde aanbieders
  • Bouwplaatsplanning
  • Kalender reserveringen
  • Opslaan van documenten & certificaten
  • Definiëren van regels
  • Toegang tot het dashboard
  • Massa-import van producten

Service & tickets

  • Beheer van servicecontracten
  • Toegang tot geschiedenis van storingen en gebeurtenissen
  • Foutherkenning en -verhelping*
  • Bewerking van service-aanvragen en tickets

Gegevens

  • GPS-standplaatsherkenning*
  • Toegang tot telemetriegegevens*
  • Anti-diefstalbescherming*
  • Diverse bedrijfsstatistieken*
  • Download van verzamelde machinegegevens*

Rechten- en gebruikersbeheer

  • Aanleggen van bijkomende gebruikers
  • Rechtenbeheer en uitgebreid gebruikersbeheer

Business-functies

  • Individuele vormgeving van de interface
  • API voor de gegevensintegratie in bestaande bedrijfssoftware
    •  

*Geïnstalleerde loT-module noodzakelijk

Separator Wallsaw

Servicebeheer

  • Meld uw storingen direct van uw bouwplaats aan ons servicecenter en help ons om uw behoeften te begrijpen. Dit leidt tot betere, snellere en gerichte probleemoplossingen.
  • Moet uw machine worden gerepareerd of heeft ze een jaarlijkse service nodig? Boek uw serviceticket direct via uw Smartphone en versnel de servicetijd.

App

Storingzoeken

Vind de beschrijvingen van storingen en de oplossingen voor het verhelpen van storingen in de app. De melding van uw problemen direct van uw bouwplaats helpt ons om uw behoeften te begrijpen.

Service boeken

Boek uw volgende service direct vanuit de app en geef ons de benodigde informatie door. Dit helpt ons om sneller te reageren en geeft ons de mogelijkheid om u over de status van uw aangemaakte service-aanvraag op de hoogte te houden.


Apple App Store

Google Play Store

Web

Tickets

Uw overzicht van service-aanvragen. Het ticket-gedeelte in het MoveSmart Webfront-End biedt een overzicht van uw service-aanvragen. Houd deze in het oog en controleer de status van uw machineservices. Bijkomend wordt het service-ticket aan uw machinegeschiedenis toegevoegd. Zo verkrijgt u een volledige documentatie over de gehele levensduur van de machine.


WebApp

FAQ

Hoe kan ik me inschrijven? 

  1. Ga naar movesmart.toolsense.io en druk op "Aanmelden"

  2. Voer uw persoonlijke gegevens in en accepteer het privacybeleid en de servicevoorwaarden

  3. Vul de gegevens van uw organisatie in

  4. Bevestig de activeringslink in uw mailbox om de registratie te voltooien.
Separator Wallsaw 02

Hebt u vragen over de MoveSmart-technologie van TYROLIT?
Neem dan contact met ons op.


construction.digital(at)tyrolit.com